آینده بی تو....

▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یـه دختـــــــــر دوســت داشتنــــی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

سالهــــا بعـــد من در کنار یک مـــرد زندگـــی میکنم مردی که

اسمش تو شناسنامم ثبت شده و همســــر من محسوب میشه،

مردی که شاید من زنِ روياهاش باشــــم اما اون هیچ وقت مــــرد رویاهای من نمیشـــــه

چون رویایــــی ترین کســـی که میخواستـــم تو بودی ...

جسمـــم کنار اون میخوابـــه امــــا افکارم در کنار تــــو .

سالهــــا بعد ، بي هوا وقتـــــی یادت ميفتـــــم ،

فقط به این فکر میکنــــم که خوشبختــــی یا نــــه!؟ ....

شایــــد اسم تو رو گذاشتــــم روی پســــرم ،

سالهـــــا بعد مــــن زنیم که از عذاب وجدان داره ميميــــــره

زنــــی که به توفکر میکنه اما ، کنار یک مرد دیگست

زنـــــی که به دوست داشتن های مـــــرد دیگه پاسخ میده

اما نــــه از تــــه دل ...

سالهــــا بعد وقتـــــی همــــه خوابــــن ميرم تو آشپزخونـــــه

و یه سیگار روشن میکنــــم تو اون نور کم سوي چراغ خواب به تو فکر میکنــــم ...

از سیگارم کام های عمیق میگيــــرم و به این فکر میکنم که زندگیم

چجوری میشد اگه تو همســـــرم بودی ؟

در حالی که دارم تو فکرت غرق میشم ،

سيگارم رو به اتمامــــه ومـــــن با عذاب و با دلــــی پر از غم باید برم

کنار مــــردی بخوابم که همیشه آرزو میکنم تو جــــای اون بودی ...

سالهـــــا بعد این موقع تـــو کنار کســــی هستــــی که نمیدانم دوسش داری یا نه

امــــا مــــن کنار كسيــــم که فقط باهاش هــــم خونـــه ام ...

سالهــــا بعد من زنیــــم با موهـــــای سفید و چهره ای خستـــــه ..

زنـــــی که خیلــــی هاميشناسنش امــــا اون با هیچکس

جز یاد تو آشنا نیست...!!



نظرات شما عزیزان:

مجنونِ لیلــــــــــــــی
ساعت19:52---6 تير 1393
سلام مهدیس جان ممنونم از بازدیدتو....واقعا خوشحالم کردین....در مورد وبلاگتون والا چی بگم...هر چی سلیقه تو دنیا هس خدا ب شما داده...من واقعا تحسینت میکنم...زیباست...در واقع هرچی از عشق گفته بشه زیباست...وبلاگت خیلی خشکله....واقعا لذت بردم...من بازم بی صبرانه منتظر کامنت های زیبای شما هستم...
اغمیدوارم بازم بیاین...بازم یه جهان سپاس از شما بانوی مهربان
پاسخ;مــــــــــــــــــــــرسی


دانی
ساعت23:57---3 تير 1393
مرررررررررررررررررسی دمت گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

سه شنبه 3 تير 1393برچسب:,

16:19 |- $ahdi\/\/ -|
Design: Bia2skin.ir